کد خبر: ۱۳۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد 17 امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، گفت: این گروه‌ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «نبود روشنایی کافی برای عبور از جاده آلماجق-مشهد» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبین خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» به ثبت رسیده و از ما خواستار پیگیری موضوع شدند.

علیرضا کاشی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در شهر مشهد حدود 6 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 270 هزار عدد لامپ وجود دارد که تمام این لامپ‌ها براساس استانداردهایی که وزارت نیرو اعلام کرده در خیابان‌ها، بلوارهای اصلی و کوچه‌های فرعی نسبت به تردد و طول و عرض محل نصب شده‌اند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد 17 امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، ادامه داد: این گروه‌ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند که بر اساس برنامه زمان‌بندی شهر را تقسیم و بر روشنایی معابر نظارت دارند.

وی تصریح کرد: ممکن است به هر دلیلی بر اثر حوادثی، قطعی لامپ داشته باشیم که مردم می‌توانند با تلفن 24 ساعته 121 تماس گیرند که نحوه پاسخگویی و درخواست‌ها ثبت و ضبط و کمتر از 72 ساعت همکاران در محل حاضر می‌شوند.

کاشی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل رفع نشد، مردم می‌توانند با تلفن 31703 دفتر روابط عمومی تماس گیرند تا علت عدم پیگیری را رصد کنیم.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد یادآور شد: تابستان در شهر مشهد احساس خاموشی نمی‌کنیم، چراکه تنها شهری هستیم که 7 هزار کیلومتر شبکه سیم مسی را جمع و به کابل خودنگه‌دار تبدیل کردیم به همین دلیل خبری از سرقت سیم و کابل به گوشتان نمی‌خورد و تنها شهری هستیم که تمام عملیات شبکه فشار متوسط (20 هزار ولت برق) بدون قطع برق، تعمیرات انجام می‌دهیم.

وی ابراز کرد: گاهی مردم توقع دارند کوچه فرعی را همچون معابر اصلی روشن کنیم که چنین نمی‌کنیم؛ بر اساس ضوابط کوچه‌های اصلی را از لامپ کم مصرف و بزرگراه‌ها را از لامپ‌های پرنورتر استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 70071

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار